SV: Error på SCSI tape

Der kan godt være noget her.
En SCSI kæde kører fra terminering gennem kabel til enhed og videre til
terminering.
Dvs. i dit tilfælde
Term(int)-kabel-DLT(int)-kabel-Controller-kabel-DLT(ext)-term(Ext).
I dette senario skal du være sikker på at du ikke har aktiveret term på
controlleren!
En anden god ide kan være at sætte farten på ID'en ned fra 160 til f.eks.
20!
DLT drevet kan alligevel ikke bruge den fulde kapacitet.
Og det er altid en meget god ide at bruge aktive terminatorer.

mvh
Thomas

Follow ups