Re: Hjælp til Linuxinstall

Jan Willi Christiansen wrote:

> Hej,
>
> jeg har hørt noget om, at der af og til finder såkaldte
> installpartys sted in København, hvor man får hjælp til at
> installere Linux på sin bærbar? Er det sandt ? Hvis ja, hvornår
> finder det sted næste gang? Og hvor og hvornår?
>
> Jeg har prøvet at installeret Mandrake, men desværre finder
> programmet ikke mit netkort (allnet IC-Card-Tx PCMCIA card).
> Kan I evt hjælpe mig videre? Jeg har prøvet at lede lidt, men
> kan desværre ikke finde noget, der hjælper mig videre. Linux
> kører fint, dog hjælper det ikke noget, hvis jeg ikke engang
> [...]

Den bedste side til at se hvilke pccards der virker under linux
er vel http://www.mobilix.org/pcmcia_linux.html , men du skal
ikke regne med at dit kort, der jo er "funktionelt no-name",
kommer til at virke. Jeg har for nylig opgivet Sandbergs pccard,
og har købt mig et etherlink III i stedet.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
.dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.