Hvilken mailserver ?

Hej Alle...

Jeg mangler lidt overblik over hvilken mailserver jeg skal bruge på min Red Hat 7.2. Sendmail er den jeg har hørt mest om, har dog i den ene øjenkrog lagt mærke til at nogle nævner noget der hedder Postfix. Nu er det første gang jeg skal bruge en mailserver rimelig seriøst, så det ville da ikke gøre noget hvis det ikke er alt for langhåret at sætte op ;o) Regner med at skulle hoste 5-10 domæners mail & web (bliver vel max. 20-30 brugere).

Det ville nok være fornuftigt at gå ud fra det mindst resource-krævende, da hele installationen skal køre på en gammel Netfinity 3500 maskine.

Gode råd/erfaringer ? Kendskab til god litteratur ? Gode links ?

På forhånd tak

/Søren Loft, Byens Huse

Follow ups