Cross over 2 Win98-1

Hej;)

Jeg køre med Mandrake 8.2 og den gamle Win98 version 1 på samme derv.

Det jeg håber, er en med erfaring som der vil fortælle mig noget om.
Hvad jeg er bedst tjent med , at købe af software for , at få fat i
Windows-programmerne via. Mandrake som ligger i den anden ende af
drevet.

Det jeg har undersøgt ind til nu , er der vist er flere forskellige som
ønsker , at sælge sådanne programmen. I forhold til hvad jeg har
investeret af kr. i pålideligt gir , så må jeg jo bare spare sammen til
? . " Hvis det er dyrt ? "

Det som jeg søger om,  er simpelhen efter en som har kenskab til noget
pålideligt software der er værd og bruge tid på så jeg kan spille lidt
med mine Windows programmer i ex. Mandrake. Jeg har dog andet Linux Unix
liggende hvis en anden Version er bedre til det ?

Med Venlig Hilsen.
Thomas

Follow ups