RH7.1 -> RH7.2 og printerprob.s

Efter en opgradering fra RH7.1 til 7.2 er der pludselig problemer med
udskrifter til en HP Laserjet 6L (benytter driveren "hplj4"/"ljet4").
ASCII-testsider bliver skrevet fint ud, men ved udskrift af
postscriptsider udskrives først en side med "PJL"-kommandoer (ca. 4
linier) og dernæst det ønsekde printjob.

Første side er altså af typen:
@PJL SET MANUALFEED=OFF
                       @PJL SET MPTRAY=FIRST
                                            @PJL SET RET=MEDIUM

hvilket ser ud som nogle kontrolkommandoer.

Hvordan kommer jeg af med dette problem?

På groups.google.com kan jeg ikke finde andre med samme problem, men jeg
håber ikke jeg er den eneste i hele verden. :-(

--
Rasmus Resen Amossen | stud.mat.dat at the University of Copenhagen
Jagtvej 120, -244    | http://www.math.ku.dk/muh

Follow ups