Re: Mplayer TV-Out på nVidia-kort

Martin Ehmsen wrote:

> Men der er mere til historien: Jeg bruger et SVIDEO kabel, den ene ende
> i kortet, den anden ende i en scart-stik's agtigt ting, som så bliver
> proppet ind bag i fjernsynet. Med denne opstilling bliver billedet gråt.
> Men hvis jeg derimod ikke benytter scart-stikket, men sætter SVIDEO
> stikket direkte ind i fjernsynet (foran, bag en lille klap), så er
> billedet fint.
Da jeg i sin tid købte nøjagtig samme scartstik som dig, var der heller
ingen farver på (dette testet i Windows), Composit udgangen virkede dog
fint.
Nu har jeg fået en stationær DVD med Svideo ud og der virker farverne fint.
Så måske er der nogle kort der er i udu.. ??

Har bare altid troet at det var mit 'scartstik' der var problemet...

--
Jan Lundsby Jensen
RedHat 7.2