Re: ncurses

On Wed, 10 Apr 2002 16:16:35 +0200, Lars Roland Kristiansen wrote:

> Hvilke ncurses header filer skal man have installeret for at få "make
> menuconfig" til at virke - når jeg søger igennem mit system har jeg en
> ncurses.h i /usr/include/ og i /usr/include/ncursesw/. Det virker ikke
> som om det er nok jeg får følgende fejl når jeg køre make menuconfig.
Hvilke resultat giver følgende kommando:

rpm -qa | grep ncurses

Du skulle kun se:

ncurses-5.2-12
ncurses-devel-5.2-12

(måske er din version anderledes, hvis du ikke har sidste release
installeret)
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail