Re: Postfix og DNS

Rasmus Andersen wrote:

man virtual. F.eks:

@hjem.dk  hjem2.dk, hjem3.dk, hjem4.dk

Bah. s/ hjem/ @hjem/g

Ok, jeg kunne ikke lige finde det i man virtual, men i man 5 virtual :-)

Men jeg synes da, at det står som:

@hjemmedomain.dk neo.hjemmedomain.dk, morpheus.hjemmedomain.dk, mail.hjemmedomain.dk

Men det er måske mig, der læser det forkert? Hvis det er mig, hvordan skal din sidste linie så forstås (kan ikke helt hitte rede i den :-) )?

> Du har ikke neo.hjemmedomain.dk i din mydestination, vil jeg
> gaette paa.

Nej, det er rigtigt. Min mydestination er uændret og er derfor sat til default value (mydestination = $myhostname, localhost.$mydomain). Jeg har ikke helt gennemskuet, hvad den er til endnu. Skal den rettes til:
mydestination = $myhostname, localhost.$mydomain, $mydomain
eller hva'?

Hvad med den MX-ting som jeg fik i warning fra postfix?

3   mailer loop: best MX host for morpheus.thematrixnet.dk is local

Anders Misfeldt