Det viser sig nu at en beskeds From-felt (ikke at forveksle med
From:-feltet) altid bliver sat til den e-post-adresse som
Default-identiteten har - uanset hvilken identitet man vælger når man
skriver en besked.

Jeg testede det ved at skrive et antal beskeder til bounce@xxxxxxxx.
I alle tilfælde valgte jeg identiteten med adressen
jen-sslug@xxxxxxxx.
Men mellem hver besked ændrede jeg postadressen i Default-identiteten.

I samtilge tilfælde blev From-feltet sat til den postadresse der på
afsendelsestidspunktet stod i Default-identiteten, og _ikke_ adressen
i den valgte identitet.

Mange tak til alle som hjalp mig. :o)

Steffen Hansen
Henrik Størner