Re: tilpasset boot-disk (was: installproblem

On Mon, 22 Apr 2002, Frank Damgaard wrote:

> Jeg ved at SuSE  under installation leder efter braille tastaturer,
> så her er der øjensynlig indbygget i installation på SuSE.

joh, fint nok. Men det er gl. version af brltty.
Den har ikke LogText med, og den er iøvrigt nærmest umulig
at detektere.

> Men ellers skulle der ikke være noget galt i at starte andre
> programmer da man bla. ofte har en shell prompt på en af de andre
> konsoller.

Så skal der brændes en ny cdrom med den på ik?
Jeg prøvede at lægge brltty ud på disketten,
der mangler 24KB for at den kan være der.

(den ligger så nede i cdrom.rdz/sbin/)

Her var det at jeg så godt kunne tænke mig at bygge en kerne der er næsten
magen til den der ligger på disketten, uden nogle specielle ting.

> Programmer må blot ikke forudsætte at diverse libs er
> installaret, så det skal være 100% statisk linket.

Den skulle den være.
Er der ikke noget med at man kan compile så det fylder mindre?
En eller anden wrapper uden om gcc, der sørger for at man kun
tager det med fra lib's som der er brug for.

mvh/hans
Want to be a Millionaire? Submit more prior art!
http://www.bountyquest.com/