Re: autofs options <USB nøglering mountes>

jeg har fået det til at spille på flg version:
[root@penguin root]# uname -a
Linux penguin 2.4.7-10 #1 Thu Sep 6 17:21:28 EDT 2001 i586 unknown
at jeg havde lavet en slåfejl i auto.misc gjorde ikke sagen bedre, men generelt
synes jeg, at de beskrivelser jeg ellers
har kunnet finde af autofs/usb-memory lader meget tilbage at ønske, men de
tilføjelser du har lavet hjælper dog en del
på sagen.
mvh
stig flensted