Dump af memory fra GDB?

Hejsa

Jeg har 4096 bytes på, eksempelvis adresse 0x17b338, jeg gerne vil dumpe
fra gdb til en fil. Jeg kan ikke finde ud af at gøre det med eksempelvis x
- dels skriver en i tekst format, og jeg vil have de rå bytes, dels kan
jeg ikke finde ud af at sende det videre til en fil.

Nogen der kan? Jeg vil være yderst taknemmelig.

Mads

P.S. Da jeg debugger et remote target, er det nok gdb eller intet - jeg
har ikke rigtigt nogen andre værktøjer der virker....

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
If you aim the gun at your foot and pull the trigger, it's UNIX's job to