Re: Motherboard erfaringer

On 7 May 2002 12:30:11 GMT
Morten Sylvest Olsen <pbk1105@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> Til et lille "indlejret" projekt er jeg ved at kigge på mb's
> fra Chaintech.
>
> Er det muligt at få S3 Savage4 TV-out til at spille under
> XFree86 på en fornuftig måde?

Jeg har selv et Savage IX 8 kort, der fungere tv-out helt uden problemer
ved brug af den til X medfølgende "savage" driver. Fra savage's egen
hjemmeside kan man endda downloade et program som gør det muligt at slå
henholdvis LCD,CRT og TV-OUT til og fra (det er en laptop).

Den driver til X du kan hente fra savage, kan dog ikke anbefales da den
ihvertfald i mit tilfælde ikke kan loades :)

Ask