Re: OpenOffice 1.0 starter ikke op

Martin Egholm Nielsen wrote:

Jeg har installeret OpenOffice 1.0. Men, hver gang jeg forsøger at
starte OpenOffice får jeg OpenOffice startbilledet, top viser at
office.bin køre og efter 5-10 sekunder dør processen uden nogen
forklaring. Jeg har forsøgt med RH7.2, RH'skipjack' og Mandrake8.2 på
samme maskine - alle dør på samme måde. Nogle ideer til hvordan jeg kan løse problemet?

Har du en fil der hedder ~/.sversionrc? Du skal muligvis slette den, hvis den stammer fra en gammel installation - den peger nemlig på hvor OO er installeret, men det kan jo være at det ikke passer?!

Det burde nu fungere ... hele vejen rundt. Men indholdet skulle jo helst passe. Her er min .sversionrc:

[Versions]
StarOffice 4.0=/u/jon/Office40
StarOffice 5.1=/u/jon/Office51
StarOffice 5.2=/home/jon/Office52
OpenOffice.org 641=file:///home/jon/OOffice641
OpenOffice.org 1.0=file:///home/jon/Ooffice10

Den er blevet opdateret automatisk hver gang jeg har installeret en ny version.

MVH
--
Jon Svejgaard
mail: jon@xxxxxx               | DENMARK