Makefile fejl - howto fix ?

Hejsa

Jeg har netop fået et DLink DWL-650 wireless pcmcia kort indaf døren,
det tog mig ikke langtid at finde en driver til det på linux-wlan.org,
denne krævede pcmcia-cs som jeg så instalerede før jeg begyndte at
kompilerer min linux-wlan driver. Dette gik fint nok, men da jeg ville
kompilere linux-wlan.org fik jeg denne fejl i hovedt:

gcc -c -O2 -Wall -Wstrict-prototypes -fomit-frame-pointer -pipe
-D__LINUX_WLAN__ -D__KERNEL__ -DMODULE=1 -I../include -I../../include
-Imake all/include -I/usr/src/linux/include  \
-DWLAN_HOSTIF=WLAN_PCMCIA prism2sta.c -o obj_cs/prism2sta.o
gcc: cannot specify -o with -c or -S and multiple compilations

Nu er det så lige jeg spørger, hvad i helvede er fejlen - såvidt jeg kan
se sker der ingen "multiple compilations" i den linje, og gcc burde
derfor godt kunne tage både -o og -c ?

Nogle der kan hjælpe ?

Ask

Follow ups