ET4000 og Redhat 7.3 og s�t 3Com 579-TP EISA NIC

Hej

Jeg har et ET4000 ISA grafikkort. Jeg ved det virker for under Redhat 7.1
var der ikke noget problem med at det virkede. Jeg brugte Xconfigurator i
Redhat 7.1 til at få alt passet til. Men det virker squtte rigtigt nu. Når
Xconfigurator vil teste efter noget får jeg at vide at den ikke kunne finde
noget, og så står der næsten nederst på skærmen: Fatal server error: no
screens found.

Tilligemed har jeg et 3Com Eisa NIC. Er der en som har et link til et sted,
som lige kan forklare hvad jeg skal sparke til for at få det til at virke.

På forhånd tak

Mvh

Brian

Follow ups