Re: PHP for begyndere

----- Original Message -----
From: "Bjarke Sørensen" <bs@xxxxxxx>
Newsgroups: sslug.teknik
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Wednesday, May 15, 2002 7:29 AM
Subject: Re: [TEKNIK] PHP for begyndere

> IDGs 69,- kroners hæfte hjalp mig igang. Jeg havde også kun kodet ASM
> og Pascal for år tilbage.
>
> Jeg kan ikke huske hvad hæftet hedder, men det kan jeg om nogle timer
> (når jeg kommer på arbejde :)
>

> --

Start på PHP (af Thomas G. Kristensen) [isbn: 87-7843-408-4] er da den jeg
har til at ligge og flyde
og som jeg da også gerne vil være med til at anbefale.
Dette lille (og ikke mindst billige) hæfte kombineret med www.php.net er alt
hvad jeg har haft til
rådighed for at komme i gang (og så lige en del tid!!!!). Det skal måske
lige nævnes at det var en god
hjælp selv for mig som ikke har nogen kode erfaring af nogen slags (andet
end lidt bash i ny og næ)

M.v.h.

Kim Hermansen