Re: Lindows

Ricco Jensen wrote:
> Hej Ved ikke om det er et fy ord her eller totalt tabubelagt men er der
> nogen her der har prøvet Lindows.

Jeg har ikke prøvet Lindows, er det ikke "blot" en modificeret wine
udgave? Men hvis det kører godt så er det jo fint.

Jeg har derimod prøvet både win4lin og vmware.

Win4lin var relativt hurtigt, men der var praktisk taget intet HW
understøttelse. Den kunne sagtens køre Word 97 i standard installation,
desværre ville den ikke køre de makroer vi i mit firma bruger (spørg
ikke om hvad makro'er har med noget at gøre), hvilket betød at jeg ikke
kunne bruge det til noget, da Word er det eneste jeg egentlig har brug
for Windoze til...

vmware var uhyggeligt stabilt. Desværre også uhyggeligt langsomt (i det
mindste på en 450 MHz PII med 128 MB ram). Så det dropppede jeg også...
Endnu ikke noget alternativ til Winslows... Håber at Lindows måske
ændrer noget, men jeg tror det ikke...

Med venlig hilsen

Preben Bohn