Re: SV: MySQL access denied??

On Sun, 19 May 2002 13:18:51 +0200
"Bernt Hertz Jensen" <bernt@xxxxxxxxxxx> wrote:
> Det lyder jo meget godt, men hvordan stiller det web-brugere? Idéen er
> jo, at tingene skal kunne køre på det offentlige Internet...

jeg tror du har misforstået ideen med en database på netværket. En
database er bare et lagermedie som et filsystem. Hvis en bruger ikke har
adgang til filsystemet, ja så kan han jo logisk nok ikke se hvad der er
der - på samme måde er det for en database.
du skal oprette en bruger som vha. php kan logge ind i databasen og se
de data der er der. Denne bruger har intet med de brugere du har på
siden at gøre. Eneste formål er at alle og enhver ikke kan læse dine
data i databasen, men kun dine sider som indeholder din bruger+password
kan læse det.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | Cats are smarter than dogs.
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | You can't make eight cats pull