Re: Hvordan laver man "dynamisk" NAT

On Fri, 24 May 2002 11:54:00 +0200, Bo Simonsen <paltas@xxxxxxxxxxxx>
wrote:

> Hvordan kan det lade sig gøre?
> Åbner du flere PPPoE sessions?

Det var planen. Ja.

Jeg har pt 3 logins, som normalt ville være fra tre forskellige
maskiner, men det ville vel være muligt at gøre det samlet fra
routeren? Det var ihvertfald min ide.

Fidusen ville være at jeg får en fast ip til min server/router, og min
arbejdsstation, men ws får en ekstern firewall i form af gatewayen.
Grunden til at jeg er på jagt efter at lave delvis udgående NAT via en
dynamisk IP, er muligheder for "lidt privatliv". Desværre giver det et
problem i forbindelse med visse services (fx icq), men der er jeg nu
villig til at leve med.

--
Venlig hilsen / Best regards
	Henning