Re: gcc 3.1

On Mon, 27 May 2002 17:26:26 +0200 (CEST)
Lasse Stig Thomsen <lasse@xxxxxxxxxxxxx> wrote:
> Hejsa.
>
> Jeg tænker på at skifte fra gcc 2.95.3-r5 til gcc 3.1, men kan den nye
> gcc klare en kernel?
>
> Og opnår man noget specielt ved at skifte, tænker på ydelse,stabiltet
> osv.

du kan have dem liggende parallelt ved siden af hinanden - hvilket efter
min mening også er nødvendigt.
Der er rigtigt mange programmer som er slamkodet og da 3.x generationen
af gcc er begyndt at kræve at man overholder C/C++ specifikationerne, så
kan disse slamkodede programmer ikke kompileres med denne.

Personligt har jeg dem begge inde og benytter så programmet alternatives
til at skife imellem dem.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | Tip the world over on its side
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | and everything loose will land