Re: VIRUS?

On Mon, May 27, 2002 at 06:44:28PM +0200, Jesper Hess Nielsen wrote:
> Og så er der jo også lige det, at Klez ikke nødvendigvis _kommer_ fra den
> der står som afsender, da Klez har den finurlighed at den kan spoofe
> afsender adressen, så tilfældige mennesker ender med at stå som afsender.
Nogen gange bliver jeg overrasket over hvor dumme/venlige virus
forfattere tilsyneladende er... Tænk på hvor svært det ville have været
at udrydde ILOVEYOU hvis den havde spoofet afsender adressen, og ideen
er jo åbenlys. Vi sad ihvertfald nogle gutter og diskuterede det
dengang.

Folk der skriver viruser er simpelthen ikke onde nok...