Re: Mail når et dir ændres

On Sat, 1 Jun 2002, E. Sjørlund wrote:

> [...]

Hvilket det endte med at jeg ikke gjorde, men skidt :-)

>Kan du ikke bare pipe den første liste til en fil, sende den og slette den til slut:
>
>ls -R /home/ftp/uploads/ >> /tmp/uploads ; mail osv. ; rm /tmp/uploads
>
>(jeg dur ikke til det der med at tilknytte filer i en mail kommando, det må andre
>formulere)

Forskellen mellem dit og mit foreslag er at jeg i mit vil få listen af
filer i selve teksten af email, mens i dit vil jeg få det som en fil.
Jeg er sådan set ligeglad, så det er blot et valg. Men jeg synes nu
stadig mit foreslag er kortere og pænere.

Martin
--
"Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is
not the reason we are doing it"