qmail og flere domæner

Jeg har en qmail stående, som fint accepterer mail på

"bruger@domæne1.dk", men ikke "bruger@domæne2.dk"

Både domæne1 og domæne2 er DNS'et til at pege på samme ip.

Når jeg sender til bruger@domæne2.dk får jeg det her retur :
> bruger@domæne2.dk on Mon, 3 Jun 2002 15:12:30 +0200
>     A configuration error in the e-mail system caused the message to
> bounce between two servers or to be forwarded between two recipients.
> Contact your administrator.
>     < (...) #5.4.6 SMTP; 554 5.4.6 Too many hops>

Så vidt jeg kan forstå ud af lifewithqmail, så burde det ikke være
nødvendigt med virtual hosts, så længe at 'bruger' er den samme på begge
domæner - den skriver det her :

> If your system is known by more than one name, e.g., all addresses of
> the form user@xxxxxxxxxxxxxxxxx can also be written as user@xxxxxxxxxxx
> or user@xxxxxxxxxxxxxxxx, then you need to tell qmail this so it'll know
> which addresses it should deliver locally and which messages it should
> accept from remote systems. To do this, just add all of the names to two
> control files:
> * rcpthosts, which tells qmail-smtpd to accept mail addressed to
>     these hosts, and
> * locals, which tells qmail-send that addresses on these hosts are to
> [...]

Det syntes jeg nu også de indeholder :

> # cat rcpthosts
> localhost
> domæne1.dk