Top, ps, reboot, halt dur ikke

Hejsa

Jeg har en dual processor maskine der kører kerne 2.4.8 (Mandrake 8.1). Den
kører en jrun 3.1 server - efter vi er begyndt at brugerteste med mange
samtidige brugere så har jeg oplevet et sært problem.

Når jeg genstarter jrun3.1, så kommer den aldrig op igen. Det spøjse er at
ps, top, reboot, halt, ifconfig eth0 down ikke virker mere - de hænger
bare. Man kan fint ssh'e til maskinen og kigge på filer. Loaden på maskinen
stiger meget voldsomt, op over 20.

I mine ører lyder det som et problem med kernen - har I bedre forslag?

Jeg kan desværre ikke opgradere min kerne - da der ikke er ordentlig
support for min Mylex acceleraid 170 controler på nyere kerner. (Har prøvet
den fra Mandrake 8.2). Jeg kan heller skifte til 2.2.x da jeg skal bruge
noget fra iptables...

T2K

Ps. JRun kører som en almindelig bruger
Ps. Jeg har kørt burnin test på hardwaren og er ret sikker på at det virker.

Follow ups