Re: sql-spørgsmål, case, if-then-else ?

On Tue, Jun 11, 2002 at 09:26:01PM +0200, Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Det vil jeg nok kunne leve med.
>
> Er der slet ingen grunde til at man ikke skulle vælge PostgreSQL?
Tjoo... De forbeholder sig den frihed at skifte on-disk formatet af
databasen når de har lyst. Jeg er ikke helt sikker på om det kun er
imellem f.eks. 7.0 og 7.1 eller om det også er i under versionerne.

Resultatet er i hvertfald at man skal dumpe hele sin database inden man
opgraderer, og derefter lægge den ind igen efter opgraderingen.