Re: få x-interface fra kørende program over på ssh forbindelse

On Wed, 12 Jun 2002 14:19:26 +0200 (CEST)
Mads Bondo Dydensborg <madsdyd@xxxxxxxxxxxx> wrote:

> Altså, det er kun X kald du kan flytte med xmove - men jeg forstod
> altså også at det var det du ville?

ja klart! beklager hvis det ikke kom klart frem.

> Det virker fint, jeg har set det køre, du må læse man siden :-)

Har du set Mansiden? den er ret intetsigende synes jeg. De docs der er
med er lidt bedre, men stadigt ikke fyldestgørende nok.
hvordan starter jeg et program så det benytter xmove når xmove serveren
kører? skal jeg have en xmove server på både den maskine jeg kører
programmet på og det som displayet skal exporteres til? osv. osv.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | Always look over your shoulder
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | because everyone is watching