Re: Web serving fra CVS

Michael Westergaard <mw@xxxxxxxxxxx> writes:

> Jeg vil gerne, som standard, serve den nyeste version. Jeg vil ogsaa
> gerne kunne lave et link, saa man faar noget i stil med cvs log op, og
> saa kan vaelde at browse en bestemt version, generelt at browse efter et
> bestemt tag (fx "foer den der update hvor jeg satte alt med blink-tag"
> :) eller efter en bestemt dato. Den vistigste grund at jeg gerne vil
> have en form for whatsnew uden manuelt at goere andet end at checke ind
> med en message.
>
> Det skal dog lige naevnes at det mest er et hobbyprojekt, for at se om
> det kan lade sig goere.

Du kan sagtens lave en kombination af normale websider og ViewCVS, der
kan det du ønsker.  Jeg tror det vil blive for langsomt hvis du kører
en cvsprocess for hver side der skal ud.

Med hensyn til mod_xml, så så jeg på SourceForge at det er et
uofficielt alpha-status projekt.  Jeg vil derfor ekstra gerne høre
hvordan det kører :)

--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://homepage.mac.com/ravn