Re: KDevelop og mærkelige tegn!

On Tue, 18 Jun 2002, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Hvordan vises æ, ø og å? Som noget med "Ã"? KDE 3 har en del

Firkanter, primært...

> problemer med andre tegnkodninger end ISO-646 og UTF-8
> (ISO-10646). Du kan muligvis løse problemet ved at gå over
> til at bruge UTF-8 i stedet for ISO-8859-1:
>
>    LANG=da_DK.UTF-8 kdevelop

Hmm. Ændrer ikke noget, måske fordi det er mdk og min lang er da til at
starte med. Det andet ligner noget RH noget...?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Ignore cries of wasted bandwidth! This is pure drivel that will always be

  - The Subtle Art of Trolling  (http://www.altairiv.demon.co.uk/troll/)