Re: Konfiguration af eth0 p�orkstation

Netkortet er et Kingston med KNE110TX chipsæt. Det
bruger Tulip-driveren så vidt jeg er orienteret.

Jeg har ikke sat den op til dhcp idet jeg får
"Destination host unreachable" når jeg pinger
dhcp-serverens IP.

Jeg giver den et statisk IP-nummer, som jeg sagtens
kan pinge.

Jeg synes absolut ikke det giver nogen mening det
her... Øv, mangler stadig ideer.

Torben, mener du, at man kan flash'e chipsættet eller
hur?

Mads

Hej Mads. Jeg har haft samme problem med RH 7.1 og