CS-server

Hej.

Der er en (Klemen Jensen, klemen@xxxxx) der har støvet mig op på Internet og
sendt mig nedenstående spørgsmål, som jeg ikke kan svare på.
Er der en af jer der kan og vil hjælpe ham?

Jeg har allerede anbefalet ham at blive medlem af SSLUG og følge med i
postlisterne...

Mvh Martin

>===== Original Message From "Klemen Jensen" <klemen@xxxxx> =====
Davs
Kan se at du er linux-nørd og jeg har desperat brug for hjælp :-)

Jeg er ved at sætte en CS-server op på mandrak 8.2 med KDE 3, men kan ikke
huske hvad kommandoen er for at pakke filen hlds_l_3110_full.bin ud, jeg har
rimelig styr på at udpakke taar.gz filer, men lige .bin filer kan jeg ikke
huske.

Håber du kan hjælpe mig.

MVH.
Klemen Jensen

ICQ: 146139108

There is no Linux *Revolution* - Linux, and Open Source in general, is just plain common sense, slowly taking over the computer industry.
Martin A. Boegelund (goblin@xxxxxxx)

Follow ups