ssl_connect error, up2date, rhn_register

Hej alle,

Jeg havde et problem med at jeg ikke kunne køre up2date eller rhn_register og hver gang fik 5 stk. ssl_connect error. Jeg har set i arkivet at flere andre har haft problemet, men har ikke kunnet finde en løsning. Derfor denne mail. Så en løsning der virkede for mig kan blive dokumenteret:

a) sørg for at have den nyeste version. Kig på: http://www.rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=rhn_register

b) sørg for at systemets tid er sat rigtigt!!! Det var her den gik gal for mig.
prøv: man date.

hvis man bare skriver date får man f.eks. "Fri Jun 28 23:36:15 CEST 2002" hvis du vil sætte tiden til det rigtige, så skriv: date -s "Fri Jun 28 23:36:15 CEST 2002" eller noget tilsvarende alt efter datoen, men i det format.

håber det hjælper.
-Christian