Re: mod_ssl, apache og virtual host.

[snip]

> Skulle det ikke være port 443 hvis det er med SSL ?

jo det har den faktisk også (hvorfor den ikke skriver det i oversigten
ved jeg ikke. Der er i opsætningen for apache serveren sat at default
port er 80 og at den skal lytte på 443 også.
under den virtuelle server er der sat op til at den skal bruge default
(altså 80 og 443)

> Hvis IP-adressen passer, så er der i al fald ikke noget der lytter
> på port 443 ("connection refused").

jeg får ikke en connection refused men en:
www.minserver.dk has sendt an unexpected message: errocode: -12263

> Der skal jo nok stoppes en "Listen 443" ind i httpd.conf, sammen
> med "Listen 80" hvis den også skal køre nogle ukrypterede
> virtuelle domæner.

Den er inde. Jeg tror muligvis det er certifikatet eller openssl.cnf der
laver problemer, men jeg kan ikke lige se hvad.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | The rich get rich, and the
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | poor get poorer. The haves get