Spændingsregulator

Senarie:

Jeg skal have installeret en mindre netværk med 10 computere samt diverse
ydre enheder som printer, scanner, modem og switch i Guinea. Problemet er
her, at der kan være kortvarige spændingsudfald i opad og nedadgående
retning, som kan beskadige det elektriske udstyr.

Spørgsmål: Hvordan løses dette nemmest? Med en antal små
spændingsregulatorer, en stor spændingsregulator eller en UPS. Løsningen
skal være så billig som muligt.

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail

Follow ups