Re: Installation af man drake og red-hat !

In article <004001c22403$8b9980b0$2936c450@madsxppc>, Mads H H Madsen wrote:
>  de 2

>  indset cd 2.
>  ok/annuller
>
>  og det sker der så ikke noget ved, den spytten den bare ud igen og siger
>  indset cd2.

Yeps, men der kommer med garanti en besked på crtl+alt+F1<->F6

Jeg har været ude for at man manuelt skulle lukke skuffen og lade CD'en
spinneop inden man trykkede på at man havde sat den i for at installeren
ville genkende den. Det var på et tudsegammelt CD-romdrev.

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxxxxxxxx
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.