Re: Installation af man drake og red-hat !

In article <3D2569BA.7030206@xxxxxxxxx>, Jesper Donnis wrote:
>  Jeg har flere gange været ude for at de CD'er med Mandrake jeg har
>  downloadet og brændt har været fejlbehæftede.. Dette er en kilde til
>  stor frustration. Dette har blandt andet givet udslag i at
>  installationsprogrammet har hængt eller er kommet med en kryptisk
>  fejlmeddelse (ikke noget med read error from CD eller andet logisk) og
>  så er gået kold..

Yeps, det er til stor irritation når man løber ind i fejlbehæftede
CD'er, specielt hvis starten af installationen forløb godt, så man nåede
at formattere det gamle system inden at det nye var kommet ind.

Men der plejer stadig at komme en skov af fejlmeddelelser ud på bagsiden
af installeren.

--
./Jesper Krogh, jesper@xxxxxxxxxxxxxx
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.