RE: Søgning på mail server, som man kan bruge via web og via MC. Outlook...

Du mistforstår den..
Det er sådam at min mailser/web ser står i dmz på min firewall.

Så er det sådan at brugeren inde for bruger Outlook 2k via imap.
Ude fra snaker di via min web side via imap.

Der er kun mailen, ken kan lave fældes, og ikke noget ande inde fra, og
ude fra. Imellem bruger er der heller ikke forbindelse med hensyn til
kalender og kontagtpersoner.

Vis man går ind på http://www.phprojekt.com/ under demo, så kan man se
hvad jeg vil frem til ude fra.

I dette program er der en addon til at opdater immelem den interene
outlook og den externe web side, med hensyn til kalender og personer.

Jeg håber at i forstår mig, eller send en mail til mig på
jan@xxxxxxxxxxxxx

MVH Jan Larsen

Exchange