emacs nyhedsgruppen

Jeg har problemer med at læse nyhedsgruppen emacs.
De andre fungerer godt nok.

Jeg har prøvet unsubscrib/subscribe.
Jeg benytter en arkaisk Netscape på Windows og kan se, at der er 104
indslag.
Eet af disse er nye for mig, og når jeg prøver at læse den går Netscape
i gang
med at downloade headers. Pludselig går den i stå. I status har den
modtaget
100 af 103 headers, siger den. Efter et stykke tid kommer en besked om,
at der er opstået en fejl på News serveren.

Jeg har set dette før, ignoreret det, hvorefter det pludselig virkede
igen.

Er der et underligt indlæg på serveren, som giver mig problemer?

mvh
Jan Eggert Kofoed