Re: Dansk Dvorak keyboard layout?

On Mon, Jul 08, 2002 at 02:32:16PM +0200, Anders Bruun Olsen wrote:
> Helt enig, det er nemt nok, men nu er det også sådan at jeg benytter en
> hel del engelsk, så det gør ikke noget at der er tale om et
> engelsk-optimeret layout med de danske tegn påklistret :)
Så vil jeg da mene at det letteste er bare at bruge det engelske layout,
og få sat de ekstra danske tegn ind, f.eks. med xmodmap. Det virker
selvfølgelig ikke på Windows, men der er du nok ikke meget bedre hjulpet
med nogle af de andre løsninger.

Hvordan du mapper åøæ ind via xmodmap kan du finde på sslugs
mailinglister... Der er ihvertfald ikke lang tid siden det sidst er
blevet diskuteret.