Fejl p�edHat 7,3 cd'er

Jeg kan ikke indstalere RH 7,3 da der kommer en fejl med cd'en.

hvis jeg booter på cd'en og beder om et check af cd'en skrives der: The
media check of the image Valhalla 7,3 disk1 is complete, and the result is:
FAIL it is not recommanded to use this media

Der kommer ingen fejl under brændingen af cd'en, og jeg har nu prøvet med
både EMTEC (basf) og Kodak medier Jeg har også prøvet at teste på en anden
computer, men med samme resultat...

Har også prøvet at hente iso-filen igen fra et andet mirror.

Hvad er der galt?

ps: Jeg har brugt windows xp dk og nero, men ville jo gerne kunne skifte til
linux :-)

Follow ups