Re: hypernate og thinkpad

On Thu, 11 Jul 2002 21:04:19 +0200, Klavs Klavsen wrote:

> SVJV så understøtter linux kernen ikke standby/hybernate mode endnu -
> der arbejdes på det til 2.6 men indtil da - slå den fra :-)
Hvordan gøres det?
Jeg har downloaded et program, der hedder tpctl. Skulle det kunne gøre
trickket? Indstilling af apm er ikke muligt fra bios!

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail