Re: hypernate og thinkpad

On Thu, 11 Jul 2002 21:14:50 +0200, Klavs Klavsen wrote:

> tpctl skulle kunne - da det jo er IBM's bios styrings program. Du burde
> altså også kunne i Bios (ihvertfald bestemme hvad der sker når du ligger
> låget på :-)
Det er svjv en ported version, og altså ikke et officielt produkt. Hvad
angår bestemme, hvad der sker, når jeg ligger låget på, er svaret et
rungende nope!
> Du kan også vælge at sætte apmd op så den ikke forsøger hybernate :-)
Hvordan gøres det?????? man apmd giver ingen anvisninger!

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail