Re: Flytte mail fra en server til en anden

In <001001c22b1f$fa70c430$0801a8c0@advrouter> "Jesper Lund" <jesper@xxxxxxxxxxxxxx> writes:

>Problemet bliver at flytte brugernes inbox og andre foldere til den nye =
>server. Man kan ikke ummidelbart kopiere nogen filer, s=E5 det nemmeste =
>m=E5 v=E6re gennem pop3. Fetchmail har jeg kigget =A8p=E5, men aldrig =
>brugt det. P=E5 den anden side, hvis der skal laves en fil i hver =
>brugers homedir, og k=F8res en fetchmail med den, bliver det tungt. Der =
>er 3500 brugere.

Du behøver kun een config-fil til fetchmail. Det er noget siden jeg
har rodet med det, men jeg pop'ede mail for 25 brugere med een
config-fil til fetchmail, noget a la

  user "ditten" is "datten" here password "megethemmeligt"

--
Henrik Storner <henrik@xxxxxxx>