konqueror flash plugin og ssl-java-applet på debian woody

Hej allesammen!

Jeg er ret glad for konqueror fordi den er bedre til stylesheets end så
mange andre, og den loader hurtigere. Jeg fik også krypteret html til at
virke ved installation af kdebase-crypt pakken.

Meeen....

jeg kan ikke få flash til at virke , hverken med manuel download fra
makromedia og installation i for eksempel mozilla direktorierne - som
bliver søgt af konqueror, eller ved installation af debian pakken

flashplugin eller libflash1

som gør det automatisk.

Og jeg har også problemer med ssl-java applets, jeg har debian pakken
j2sdk1.3 fra www.blackdown.com installeret, men der synes at mangle
noget ??

Er der nogen det lykkedes for på en debian woody ???

Mange hilsen, Marc Cromme