Re: Toshiba 470CDT laptop med Redhat 7.3 pcmcia problem

On Mon, Jul 29, 2002 at 22:31:19 +0200, Filip Stadler wrote:

> - Jeg har nu installeret en Redhat 7.3 på en Toshiba 470CDT
> alt virker - men jeg kan dog kun starte op i single user
> mode fordi jeg stadig et problem med pcmcia.

> Den skriver:
>
> PCI: No known IRQ for interrupt for pin A device 00:02.0.
> Please try pci=biosirq
> PCI: No known IRQ for interrupt for pin B device 00:02.1.
> Please try pci=biosirq

har du prøvet som opstartsparametre at angive "pci=biosirq" ?
noget kunne tyde på manglende IRQ eller IRQ-konflikt
på en device.

Har du prøvet at disable pcmcia netkort, og så bagefter
anvende "cardctl" til manuelt at se status, eject/insert osv. ?

--
mvh Frank Damgaard  |