Re: Ignorere tråde i slrn

In article <20020731095357.GA11964@xxxxxxx>, Jon Bendtsen wrote:

>  Min slrn siger nå jeg trykker på k for kill
>  	Pick Score type: Subject, From, References, Edit, Cancel
>  Hvis du så vælger Subject, så burde den nuppe alle i tråden, men
>  det er også muligt at vælge References.
>  Endelig så kan du editere, hvor du vist kan lave alt muligt advanceret.

Ok det kan jeg godt finde ud af. Prøvede med eferences og det så ikke
helt rigtigt ud, men måske skulle jeg bare have ventet til der kom nogle
nye indlæg i tråden ;)

<snip>

>  Du kan sandsynligvis godt programmere den til at alle tråde den person
>  har deltaget i bliver killet.

Ihhh det lyder godt. Er der nogen der har et bud på hvordan?

--
Hanne Munkholm <hanne@xxxxxxxxxxx>

Har du talt med din smil fil i dag?