Re: Toshiba 470CDT laptop med Redhat 7.3 pcmcia problem

"Frank Damgaard" <frda@xxxxxx> skrev i en meddelelse
 > Har du set på linuxlatop siden på din model om der er
nogle tips vedr. pcmcia

Yeps det som er mærkeligt er jo at min Mandrake 8.1 virkede
jo.

 Det lader også til at der flere andre Toshiba laptops som
har det samme problem

En søgning på Google gav mig blandet andet denne link

med citat:

I saw some messages from Linus Torvalds saying that this
could be caused
by buggy bios (of which mine is - it's ACPI provided by the
manufacturer)
so I downgraded my bios from Toshiba v7.6 to v7.5.  I still
get the same
error.

It also occurs whether I have a card plugged in or not.

se på
http://herzl.nylug.org/pipermail/nylug-talk/2002-June/004279
.html

Surt hvis mit gamle ACPI ikke er godt nok til de nyere Linux
versioner
men så må jeg gå tilbage til den gamle Mandrake 8.1
medmindre man finder en løsning på det problem.

Med Venlig Hilsen
Filip Stadler