Lockup ved afspilning af mpg etc.

Hejsa

Jeg har hele tiden kunne afspille mpg etc. uden problemmer, men nu brokker X
sig ved at locke keyboard og programmer der køre så jeg bliver nødt til at
bruge reset knappen og reboote for at kommer igang igen med computeren. Det
mest underlige er at musen virker, men der er ikke noget der reagere.

Selve afspillingsvinduet viser et meget vertikalt forrevet, med blå baggrunds,
billede som nogen gange køre mpg'en igennem og kommer tilbage til X uden
problemmer, men normalt (over ca. 500Kb) klip locker maskinen helt.

Er der nogen der har en løsning?
Jeg køre primært KDE 3 på en rh73, men problemmet er der også under gnome.
Lyden virker fint og alle andre programmer incl. gimp etc. virker også fint.

--
Bjarke Bruun - E-mail: bbj@xxxxxxxxx
   __   _