Re: Ny version af SSH på RH7.1

Hej

Så vidt jeg kan huske vil det ikke betyde noget da de kører med samme version
af rpm værktøjet. Redhat 6.x kørte med 3. et eller andet mens 7.x kører med
rpm 4. et eller andet. RedHat 7.3 kører fx med ->

[angn@localhost angn]$ rpm --version
RPM version 4.0.4

Derfor vil jeg mene at du sagtens kan bruge den pakke til redhat 7.3. :-)

/AG

--
    -o)      Anders Gnistrup
    /\       agn@xxxxxxx