Re: bundling.

On Mon, Aug 12, 2002 at 08:21:07PM +0200, Jesper Lund wrote:

> Det ved jeg ikke om det kan svare sig. Det var et firma, som havde sådan 2
> linier, de brugte kun den ene, da de ikke havde noget der kunne "bundle"
> dem.

okay. Jeg vil nemlig bruge det på kollegiet, hvor vi er ca. 300
beboere, og vi har pt. 1, skriver EN 2Mbit pro@cess ADSL.
Problemet har været at jeg godt vidste at man teoretisk kunne
lave dette her, men at jeg ikke selv kunne skrive noget der
kunne. Så jeg har ledt efter det.

Fint, så meget skal vi slet ikke lave

JonB